Samomluva aneb rozhovor Bobra Karla s Bobrem Karlem

11.06.2022

Bobr Karel : "Ahoj Bobře, tak se vítám na horké židli určené pro rozhovory s největšími osobnostmi současné kultury"

Bobr Karel: "Ahoj všem i sobě."

Bobr Karel: "Jak vůbec vznikl projekt, jehož jsem součástí? "

Bobr Karel: "Potkal jsem partu mladých nadějných jedinců, se kterými jsem původně chtěl pokračovat v projektu Galerie 1apůl ve Vítězné, ale díky rekonstrukci jsme hledali jiné místo a našli jsme. Takže bylo odhlasováno, že projekt galerie, antikvariátu a kulturního centra bude pokračovat v Haštalské hned vedle Divadla v Dlouhé."

Bobr Karel: "Jak jsem se vyskytnul? A jaký je to pocit být bobrem?"

Bobr Karel: "Mí rodiče byli lidé, oba pedagogové. Takže není divu, že já jsem bobrem. K tomu se váže tento krátký příběh. Kdysi dávno jsme se svou láskou šli z návštěvy u kamarádky. Někdo z nás něco řekl a ten druhý odpověděl: Dobře, bobře. A od té doby jsem bobr. Vůbec to nebolelo a protože jak říká Wikipedie - "Bobři pohlavně dospívají ve věku 1,5 - 2 roky; v tom věku jsou rodiči vyhnáni z hnízda. Informace o maximálním doloženém věku se různí - někteří autoři udávají 35-50 let, jiní jen 24"- jsem jedním z nejstarších žijících bobrů na území planety. Ročník 1964. A jaký je to pocit? Dobrý."

Bobr Karel: "Jaké jsou mé plány v nejbližší době ? "

Bobr Karel: "Veliké. Musíme rozjet celý náš podnik, musím civilizovat kolegy, tvořit tento blog, pro který mám připraveno řadu zajímavých hostů, kteří se bobrů neštítí. To ale nechám jako překvapení, Cimrman každý nápad hned roztroubil do světa a jak pak dopadl! Vyhodili ho pokaždé z patentového úřadu."

Bobr Karel: "Vidím, že mám napilno, tak se pro dnešní den rozloučím a budu se těšit na všechno, co vymyslí celá má parta."

Bobr Karel: "Děkuji si za pozvání a těším se též. Zdravím čtenáře a těším se, že se stanou i našimi pravidelnými návštěvníky."

Navštivte směle FB stránky:

https://www.facebook.com/karel.bobrovsky.73/

a dočtete se o každodenních strastech Bobra Karla daleko více.